29.4.07

De pottenscene

Afgelopen avond de verjaardag van Darline gevierd. Nogmaal gefeliciteerd meid! Eerst bij haar thuis, vervolgens nog flink gepartied in GayPalace.
Nu was ik op haar verjaardag de enige jongen en aangezien ik het met bijna alle vrouwen prima kan vinden, was dit dan ook een erg geslaagde avond geworden. Bekenden die ik tegenkwam vonden het maar apart. Ik ben juist een groot voorstander van meer integratie binnen de homogemeenschap
Ik stond dus temidden van Darline's vriendinnen, en als ik om me heen keek was het ook 1 en al vrouwelijk schoon (?) om me heen. Ik wist niet dat er zo'n plek bestond in GP.
Een meisje die haar telefoon opneemt schreeuwt tijdens harde muziek door haar telefoon: "In de pottenhoek!" Blijkbaar voldoende om de betreffende plek aan te duiden.

Erg grappig om de scene eens van deze kant te bekijken. Ik verheug me nu al op 26 mei.. Naar mijn weten de eerste keer dat er mannen welkom zijn op DWH's vrouwenavond.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben ook een voorstander van integratie binnen de homogemeenschap. Op één of andere manier spreken potten en flikkers toch een andere taal!