18.9.07

Weer eens post

Zo, dat is alweer een hele tijd geleden. Op de een of andere manier zit ik de laatste tijd niet meer in een blogritme. Daarom zal ik jullie puntsgewijs bijpraten over al mijn hoogtepunten van de laatste tijd.

Tijdens Delft Pride, het Outsite onderdeel van Delftse Trots, ontvangstweek voor aankomende Delftse studenten, beleefde ik een van mijn grootste hoogtepunten van mijn leven. In deze week vond namelijk een zogenaamd presidentenforum plaats. Dit houdt in dat er in de grootste zaal die Delft rijk is voorin 15 voorzitters gezeteld zijn die antwoord geven op prangende vragen over hun verenigingen. In de zaal zitten 1000 studenten met gespitste oortjes. Dat tot twee keer toe. Als voorzitter van Outsite, ofwel opperhomo, gaf ik ludieke antwoorden en zorgde voor een wat lossere sfeer dan de overige voorzitters, die meestal strak in't pak en erg serieus waren. Een filmpje met een aantal van mijn antwoorden is hier te zien.

Tevens heb ik me flink uitgeslooft tijdens het 5de Nederlandse Studenten Kampioenschap Beachhandbal. Omdat ik in twee teams speelde (bij zowel oud- als nieuwTorius), speelde ik vrijwel zonder rust. Het leuke bij beachhandbal is dat de keeper (ik) een punt extra krijgt als die scoort. Daarom was ik steeds een belangrijke spil in het spel.

Afgelopen zaterdag heb ik de hele dag toneel gespeeld. Overdag hard geoefend en 's avonds in verschillende Delftse horeca gelegenheden de absurde stukjes opgevoerd. Vooral leuk voor de bezoekers die van niks wisten.

Verder ga ik vanavond gezellig met Ellen voor een ZeepVrijTv rubriek naar de JWee (ofwel jezusweek) en komend weekend naar een voetbalwedstrijd. Ik ben erg benieuwd hoe welkom (wij andersseksuelen) bij deze activiteiten zijn.

Geen opmerkingen: