20.10.07

vertrouw de mensheid

Nadat ik vanmorgen ontwaakte, besloot ik te gaan hardlopen. Versuft zocht ik een trainingsbroek en vulde de zakken met telefoon en pinpas. Dan kon ik meteen langs de supermarkt om een AD te kopen. Op de voorpagina van het Delftse katern staan namelijk ik en andere DWH'ers te dansen op een waterfiets in de gracht. Vraag met niet waarom. De foto is in ieder geval uitermate geslaagd.

foto: Guus Schoonewille
Met krant en al thuisgekomen ging ik vervolgens douchen. Mijn o zo fijne douchegenot werd zonder pardon abrupt verstoord door de keiharde deurbel. Ik droog me snel een soort van af, greep wat kledingstukken die ik aantrok en spoedde mij naar de deur waar inmiddels nog harder gebeld werd.

Daar staat J-W. Wat doet die hier nou? Gisteren was ik nog op zijn verjaardag.. Was ik iets vergeten ofzo? Hij laat me mijn telefoon zien. Hoe komt hij daar nou aan? Ik bleek hem te zijn verloren tijdens het hardlopen. De vinders belden J-W omdat ik hem het laatst gebeld had, gisteravond tijdens mijn zoektocht naar zijn huis.
Mijn vertrouwen in de mensheid is weer helemaal aanwezig.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Anatomisch gezien sta je er raar op, en ik trek angstig aan Marleen's arm, maar verder is de foto okee.

Marieau zei

Volgens mij kwam dat doordat jij iets van 'Hoei!' uitkraamde, Marleen en ik daarom onze hoofden richting jou keerden en jij daarom Marleens arm greep en met angstige oogjes de camera in gluurde.
Ik weet deze feiten nog precies aangezien dit de enige foto was waarin ik niet in de camera glimlachte en door me heen schoot 'Zal je zien dat precies deze foto op de voorpagina komt te staan!' en zo geschiedde.
Desalniettemintegenstaande [thnx gideon] is hij inderdaad zelfs nog okee ook.