19.6.07

Apart figuur

Eindelijk weer eens een bericht van mij!

Afgelopen zaterdag heb ik een uitermate bijzonder persoon ontmoet. Ik zal hieronder een profielschets van hem geven:

  • Er staat een prijs van 2.500 euro op zijn hoofd.
  • Hij houdt zich midden in het Utrechtse centrum verscholen, aan een rustig straatje in een klooster.
  • Als er iemand op zijn deur klopt, roept hij "Ik ben er niet!"
  • Hij is ervan overtuigd dat je de vogelgriep krijgt als je in de buurt van vogelpoep zit.
  • Ooit wil hij als eekhoorn bomen beklimmen

Met andere woorden, een zeer interessant figuur.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

interessant personage,heeft hij een fan-club?

Marieau zei

Dat zou me niets verbazen.
Ik zal hem binnenkort eens vragen wat je ervoor moet doen om lid te worden.

Anoniem zei

Lastige combi: graag in bomen klimmen en als de dood zijn voor vogelgriep. Vogels houden zich doorgaans in bomen.. Vervelend dat hij zijn hobby dan niet vaak uit kan oefenen. €2500.- op zijn hoofd? Als beloning of geschreven?

Marieau zei

Zijn hoofd is recentelijk verkocht aan een vrouw die hij niet kende.
Het ging om zijn hoofd in ware grootte, gemaakt door een kunstenaar.
Gelukkig heeft hijzelf er nog wel eentje over. Het zou immers erg lastig zijn als je je eigen hoofd er niet meer erbij kunt houden..

Anoniem zei

maar mijn eigen hoofd is ook te koop hoor, wat de gek er voor geeft!!!!!!!!

Anoniem zei

Hee wat leuk, je hebt anonieme fans!
Wat betreft de omschreven figuur: wanneer krijg ik hem te zien? Een gemeenschappelijke keuring op onze club lijkt me ook wel aardig.
Maar als ik het zo lees, vind ik hem wel okee.

Anoniem zei

Zeg, wordt Gerrit nog niet gek van je? Anders moet ie maar even langs komen in mijn Praathoek.

Marieau zei

@ ellen:
Gek was hij al; verder vlucht hij binnenkort 3 weken lang Nederland uit. Volgens mij heeft dat niet veel met mij te maken.